Bezpłatny Webinar
Uwaga - Jak działa i co przyciąga uwagę klientów?
Jak przyciągnąć uwagę konsumentów w natłoku informacji? Jak wygrać walkę o uwagę? Dowiedz się więcej o tym, jak neuromarketing i zrozumienie procesów uwagowych może pomóc Twojej marce skuteczniej komunikować się z klientami.
Dołącz do nas na bezpłatnym webinarze, gdzie przyjrzymy się procesom uwagi i koncentracji, a także omówimy, jak możemy wykorzystać te mechanizmy, aby przyciągnąć uwagę klientów w natłoku informacji. Dowiedz się, jak neurobadania mogą dostarczyć Ci niezbędnych informacji do tworzenia skuteczniejszych strategii marketingowych.
Dołącz do nas na bezpłatnym webinarze, gdzie przyjrzymy się procesom uwagi i koncentracji, a także omówimy, jak możemy wykorzystać te mechanizmy, aby przyciągnąć uwagę klientów w natłoku informacji. Dowiedz się, jak neurobadania mogą dostarczyć Ci niezbędnych informacji do tworzenia skuteczniejszych strategii marketingowych.
Na tym webinarze:
Dowiesz się, jak działają systemy uwagi mózgu i co zrobić, by zostały skierowane w stronę komunikatu.
Zyskasz nowe spojrzenie na to, jakie procesy zachodzą w mózgu, gdy jesteśmy zmuszani koncentrować się na wielu rzeczach naraz.
Dowiesz się, jakie są najważniejsze elementy, które przyciągają uwagę klientów.
Odkryjesz praktyczne aspekty, jak możesz zastosować tę wiedzę na co dzień, aby skuteczniej docierać do swoich klientów.
Poznasz najnowsze odkrycia z naszych badań EEG i eyetrackingu, które pomagają markom lepiej zrozumieć i zaspokajać potrzeby swoich klientów.
Otrzymasz praktyczne wskazówki, jak wykorzystać te odkrycia w Twojej strategii marketingowej.
Agenda spotkania:
1.
Wprowadzenie - Co Przygotowaliśmy dla Ciebie?
2.
Tajniki Uwagi: Wnikliwe Odkrywanie Właściwości Mózgu::
Odkryj, dlaczego mózg jest wręcz uzależniony od uwagi
Przeniknij do tajemnic funkcjonowania uwagi
Poznaj 3 kluczowe systemy uwagi, które kontrolują nasze działania
Odkryj, co sprawia, że jedne rzeczy przyciągają naszą uwagę, a inne nie
Zrozum zawiłe procesy zachodzące w mózgu, gdy jesteśmy zmuszani do dzielenia uwagi lub wielozadaniowości
Odkryj, dlaczego mózg jest wręcz uzależniony od uwagi
Przeniknij do tajemnic funkcjonowania uwagi
Poznaj 3 kluczowe systemy uwagi, które kontrolują nasze działania
Odkryj, co sprawia, że jedne rzeczy przyciągają naszą uwagę, a inne nie
Zrozum zawiłe procesy zachodzące w mózgu, gdy jesteśmy zmuszani do dzielenia uwagi lub wielozadaniowości
3.
Mistrz Uwagi: Jak Skutecznie Przyciągnąć i Utrzymać Uwagę Klientów w Świecie Przeładowanym Informacjami?
Omówienie technologii EEG i Eye-tracking
Poznaj tajne elementy, które magnetycznie przyciągają uwagę klientów.
Dowiedz się, jak utrzymać uwagę klienta dłużej niż "złota rybka".
Odkryj, jak uwaga zaspokaja najważniejsze potrzeby klientów.
Omówienie technologii EEG i Eye-tracking
Poznaj tajne elementy, które magnetycznie przyciągają uwagę klientów.
Dowiedz się, jak utrzymać uwagę klienta dłużej niż "złota rybka".
Odkryj, jak uwaga zaspokaja najważniejsze potrzeby klientów.
4.
Praktyczne Strategie: Jak Wykorzystać Siłę Uwagi w Twoich Działaniach Marketingowych:
Naucz się patrzeć oczami klienta
Odkryj, jak myśleć myślami klienta
Poznaj praktyczne zasady, które niemal magicznie kierują uwagą klientów
Przeanalizuj przykłady zastosowania tej wiedzy w praktyce
Jak skierować uwagę klientów na Linkedin?
Naucz się patrzeć oczami klienta
Odkryj, jak myśleć myślami klienta
Poznaj praktyczne zasady, które niemal magicznie kierują uwagą klientów
Przeanalizuj przykłady zastosowania tej wiedzy w praktyce
Jak skierować uwagę klientów na Linkedin?
5.
Sesja pytań i odpowiedzi z naszymi ekspertami
Nie przegap tej okazji, aby zrewolucjonizować swój marketing. Nie masz jeszcze konta?
Webinar poprowadzą:
Prelegentka:
Gabriela LupaStanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Prelegent:
Marcin P. StopaStanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Zarządzaj zgodami plików cookie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych jej funkcji (pliki cookies własne) oraz pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Microsoft Clarity, Vimeo, MailerLite). Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Niezbędne do działania strony Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Dane zbierane anonimowo do celów statystycznych są bezpieczne. Nie pozwalają one zidentyfikować konkretnych osób. Są wykorzystywane jedynie do analiz statystycznych i poprawy jakości naszych usług.
Marketing
Aby dostarczać Ci reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań, zbieramy anonimowe informacje o Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i zainteresowania, co pozwala nam prezentować reklamy, które mogą Cię zainteresować. Nie identyfikujemy Cię osobiście na podstawie tych informacji.