Zaloguj
  lub  
Zarejestruj
  by obejrzeć webinar

Bezpłatny Webinar

Powołaj na Świadka Mózg Klienta i zobacz to, co niewidzialne z EEG i Eye-Tracking

Dlaczego klienci: nie kupują? nie klikają? porzucają koszyki? odwracają wzrok w kierunku konkurencji? Jak nie wpaść w sidła tego, co niewidzialne, szukając poszlak i dowodów, by precyzyjnie dostosować działania marketingowe do niewypowiedzianych potrzeb klientów? Jakie niewidzialne bariery stoją na drodze do sukcesu Twojej marki?

Zamiast snuć domysły, powołamy na świadka mózg klienta i zobaczymy to, co niewidzialne dzięki EEG i Eye-Trackingowi.

Na tym webinarze:

  Dowiesz się, jakie bezcenne i niewidoczne wskazówki pozostawiają Twoi klienci, z których prawdopodobnie nawet nie zdajesz sobie sprawy.
  Pokażemy Ci, jak użyć tej wiedzy do optymalizacji działań marketingowych, tworzenia bardziej angażujących treści i projektowania doświadczeń, które będą w pełni odpowiadały na niewyrażone potrzeby i pragnienia Twoich klientów.
  Odkryjesz, jak nowoczesne technologie badania aktywności mózgu i śledzenia ruchu gałek ocznych pomagają odczytywać subtelne sygnały wysyłane przez klientów.
  Zyskasz dostęp do wiedzy, jak przewidywać i kształtować przyszłe zachowania klientów bez niepotrzebnego przepalania budżetów marketingowych.

Agenda spotkania:

1.
Śladami percepcji: Na tropie pierwszych wskazówek:
  Zobaczyć niewidzialne - jak niemierzalne staje się mierzalne?
  Jak EEG i Eye-Tracking odkrywają sekrety percepcji?
2.
W pułapce badań: Odczytywanie ukrytych sygnałów:
  Czas na NeuroMarketingowe śledztwo
  Co emocje klientów mówią o Twojej marce?
3.
Ślepe zaułki: Jak nie zabłądzić w gąszczu danych
  Ilu świadków potrzeba, by rozwiązać zagadkę?
  Jak odróżnić istotne dane od zasłony dymnej w neuromarketingowych dochodzeniach?
4.
Kluczowe dowody i rozwiązania
  Jak wykorzystać EEG i Eye-Tracking do przewidywania przyszłych zakupów?
  Drogi Kliencie, dlaczego tak (nie)drogo? Czyli ile to kosztuje?
5.
Sesja Pytań i Odpowiedzi z Naszymi Ekspertami

Nie przegap tej okazji, aby ulepszyć swoje działania w 2024 roku. Zarejestruj się teraz!

Webinar poprowadzą:

Gabriela-Lupa-SeeWidely-min.jpeg

Prelegentka:
Gabriela Lupa

Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

Marcin P. Stopa-2

Prelegent:
Marcin P. Stopa

Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

Chcesz więcej? Dołącz do Akademii NeuroMarketingu