Bezpłatny Webinar
Od cegły i łososia do przycisku „kup” w mózgu
– krótka historia odkodowania myśli
Czy istnieje przycisk „kup” w mózgu? Jakie tajemnice kryją się za reakcjami mózgu klienta? Co sprawia, że jedne marki zapadają w pamięć, a inne pozostają niezauważone?
To tylko wierzchołek góry lodowej pytań, na które najtęższe umysły szukają odpowiedzi od ponad 150 lat. Od cegły przez łososia będziemy podążać śladami historii i niezwykłych odkryć NeuroMarketingu i NeuroNauki, które na zawsze zmieniły zasady gry i świat marketing
To tylko wierzchołek góry lodowej pytań, na które najtęższe umysły szukają odpowiedzi od ponad 150 lat. Od cegły przez łososia będziemy podążać śladami historii i niezwykłych odkryć NeuroMarketingu i NeuroNauki, które na zawsze zmieniły zasady gry i świat marketing
Na tym webinarze:
Sprawdzimy, czy istnieje przycisk „kup” w mózgu i jak można go włączyć.
Odbędziemy niesamowitą podróż, która pozwoli nam zrozumieć, dlaczego odkodowujemy umysł, a nie czytamy w myślach.
Odkryjemy, jak kolejne niezwykłe wydarzenia na zawsze odmieniły sposób, w jaki dziś funkcjonujemy w świecie marketingu.
Pokażemy Ci, jak tak naprawdę wygląda „umysł klienta” i przycisk „kup”.
Doprawimy to wszystko szczyptą case studies i całą masą nadzienia z najbardziej niesamowitych badań naukowych w historii NeuroMarketingu i NeuroNauki.
Agenda spotkania:
1.
Cegła, Łosoś i Trudne Początki
Jak cegła poruszająca się z prędkości 55 km/h mogła wyprzedzić czas?
Od „Szali Ludzkiego Krążenia” po odczytywanie obrazu z Twoich myśli.
Dlaczego łosoś zepsuł większość NeuroMarketingu?
Jak cegła poruszająca się z prędkości 55 km/h mogła wyprzedzić czas?
Od „Szali Ludzkiego Krążenia” po odczytywanie obrazu z Twoich myśli.
Dlaczego łosoś zepsuł większość NeuroMarketingu?
2.
Święty Graal Marketingu - w poszukiwaniu przycisku „kup” w mózgu:
Czy przycisk „kup” w mózgu naprawdę (nie)istnieje?
Jak go „włączyć”?
Co zrobić z wiedzą o przycisku „kup”?
Czy przycisk „kup” w mózgu naprawdę (nie)istnieje?
Jak go „włączyć”?
Co zrobić z wiedzą o przycisku „kup”?
3.
Odkodowywanie umysłu klienta czy czytanie myśli?
Jak wygląda umysł klienta i jak możemy go obserwować?
Czego oczy nie widzą tego… neuronom nie żal?
Jak wykorzystać w praktyce ostatnie 150 lat postępu w NeuroNauce?
Jak wygląda umysł klienta i jak możemy go obserwować?
Czego oczy nie widzą tego… neuronom nie żal?
Jak wykorzystać w praktyce ostatnie 150 lat postępu w NeuroNauce?
4.
Dyskusja i pytania od uczestników
Sesja Q&A z ekspertami
Dyskusja na temat omawianych zagadnień
Sesja Q&A z ekspertami
Dyskusja na temat omawianych zagadnień
Nie przegap tej okazji, aby zrewolucjonizować swój marketing. Nie masz jeszcze konta?
Webinar poprowadzą:
Prelegentka:
Gabriela LupaStanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Prelegent:
Marcin P. StopaStanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Zarządzaj zgodami plików cookie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych jej funkcji (pliki cookies własne) oraz pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Microsoft Clarity, Vimeo, MailerLite). Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Niezbędne do działania strony Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Dane zbierane anonimowo do celów statystycznych są bezpieczne. Nie pozwalają one zidentyfikować konkretnych osób. Są wykorzystywane jedynie do analiz statystycznych i poprawy jakości naszych usług.
Marketing
Aby dostarczać Ci reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań, zbieramy anonimowe informacje o Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i zainteresowania, co pozwala nam prezentować reklamy, które mogą Cię zainteresować. Nie identyfikujemy Cię osobiście na podstawie tych informacji.