Zaloguj
  lub  
Zarejestruj
  by obejrzeć webinar

Bezpłatny Webinar
Od cegły i łososia do przycisku „kup” w mózgu
– krótka historia odkodowania myśli
Czy istnieje przycisk „kup” w mózgu? Jakie tajemnice kryją się za reakcjami mózgu klienta? Co sprawia, że jedne marki zapadają w pamięć, a inne pozostają niezauważone?

To tylko wierzchołek góry lodowej pytań, na które najtęższe umysły szukają odpowiedzi od ponad 150 lat. Od cegły przez łososia będziemy podążać śladami historii i niezwykłych odkryć NeuroMarketingu i NeuroNauki, które na zawsze zmieniły zasady gry i świat marketing

Na tym webinarze:

  Sprawdzimy, czy istnieje przycisk „kup” w mózgu i jak można go włączyć.
  Odbędziemy niesamowitą podróż, która pozwoli nam zrozumieć, dlaczego odkodowujemy umysł, a nie czytamy w myślach.
  Odkryjemy, jak kolejne niezwykłe wydarzenia na zawsze odmieniły sposób, w jaki dziś funkcjonujemy w świecie marketingu.
  Pokażemy Ci, jak tak naprawdę wygląda „umysł klienta” i przycisk „kup”.
  Doprawimy to wszystko szczyptą case studies i całą masą nadzienia z najbardziej niesamowitych badań naukowych w historii NeuroMarketingu i NeuroNauki.

Agenda spotkania:

1.
Cegła, Łosoś i Trudne Początki
  Jak cegła poruszająca się z prędkości 55 km/h mogła wyprzedzić czas?
  Od „Szali Ludzkiego Krążenia” po odczytywanie obrazu z Twoich myśli.
  Dlaczego łosoś zepsuł większość NeuroMarketingu?
2.
Święty Graal Marketingu - w poszukiwaniu przycisku „kup” w mózgu:
  Czy przycisk „kup” w mózgu naprawdę (nie)istnieje?
  Jak go „włączyć”?
  Co zrobić z wiedzą o przycisku „kup”?
3.
Odkodowywanie umysłu klienta czy czytanie myśli?
  Jak wygląda umysł klienta i jak możemy go obserwować?
  Czego oczy nie widzą tego… neuronom nie żal?
  Jak wykorzystać w praktyce ostatnie 150 lat postępu w NeuroNauce?
4.
Dyskusja i pytania od uczestników
  Sesja Q&A z ekspertami
  Dyskusja na temat omawianych zagadnień

Nie przegap tej okazji, aby zrewolucjonizować swój marketing. Nie masz jeszcze konta?

Webinar poprowadzą:

Gabriela-Lupa-SeeWidely-min.jpeg

Prelegentka:
Gabriela Lupa

Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

Marcin P. Stopa-2

Prelegent:
Marcin P. Stopa

Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

Chcesz więcej? Dołącz do Akademii NeuroMarketingu