🔥 Premiera książki NeuroMarketing Insight - 17 czerwca 2025 🔥
Książka
e-book
Premiera 17 VI 2025

NeuroMarketing Insight

Zrozum Klientów Lepiej niż Oni Sami.

Największy, kompleksowy i praktyczny przewodnik po NeuroMarketingu jaki kiedykolwiek powstał.

38
rozdziałów

350+

źródeł i badań

500+

stron

Nasze treści o NeuroMarketingu
czyta już ponad 9 847 osób.

Patroni medialni:

Patroni_Medialni_

Od badań i wiedzy z najlepszych uczelni...

...po case studies i przykłady zarówno małych biznesów, jak i gigantów.

Wyobraź sobie, że możesz...

  …lepiej rozumieć decyzje klientów niż oni sami;
  …projektować kampanie, które trafiają prosto do (pod)świadomości;
  …budować marki, w których klienci zakochują się na poziomie neuronalnym.
Nie musisz sobie wyobrażać, bo właśnie na to pozwala NeuroMarketing.

Jedyna taka pozycja książkowa na polskim rynku

NeuroMarketing Insight to Twój klucz do zrozumienia umysłów klientów.

To kompletny i praktyczny przewodnik łączący najnowsze odkrycia neuronauki z praktyką marketingową. Zebraliśmy wszystko od samych podstaw po zaawansowane narzędza strategiczne do budowania silnych marek i skutecznych kampanii.

  • 38 rozdziałów

  • 191 fascynujących tematów

  • Kwintesencja z ponad 350 książek i badań naukowych

  • Ponad 500 implikacji dla marketingu

  • Własne know-how i doświadczenia naszej agencji NeuroBadawczej Neuroinsight Lab

Wszystko to, by zmienić sposób, w jaki patrzysz na decyzje klientów i swoje działania marketingowe.

Co skrywa książka? Zajrzyj do środka:

Jakie tematy przekuwamy z teorii w praktykę?

Rozdziały od 1 do 10
Czy klienci są marionetkami własnego mózgu?
5 zaskakujących faktów o decyzjach zakupowych, których jeszcze nie znasz
Emocje vs. Rozum: Kto naprawdę podejmuje decyzje zakupowe?
Mózg na zakupach zapomina portfela
Coca-Cola vs. Mózg - czyli jak marka wpływa na percepcję smaku
Jak działa mózg i dlaczego to sabotuje wszystkie Twoje działania marketingowe?
Trójkąt bermudzki marketingu: Gdzie kończy się ekonomia behawioralna, a zaczyna neuromarketing?
Mity NeuroMarketingowe, w które wciąż być może wierzysz
Automatyczne wybory - czy Twój mózg działa na autopilocie?
Feel Act Think - emocjonalna podróż klienta
Rozdziały od 11 do 20
Uwaga! - waluta XXI wieku, która decyduje o sukcesie każdej kampanii
Krzywa ciekawości - jak rozbudzić i utrzymać zaangażowanie odbiorców
Dlaczego tradycyjne metody zawodzą? To musisz wiedzieć
Eye-tracking: Co naprawdę przyciąga wzrok klienta?
EEG: Czytanie myśli czy analiza fal mózgowych?
NeuroBranding - marka w umyśle klienta (nie) istnieje?
Storytelling w świetle neuronauki: Dlaczego mózg kocha opowieści, a Ty uronisz łzę czytając ten moduł…
Czy kolory mogą sprzedawać? Neuronauka kolorów w marketingu
Dlaczego pamiętamy słowa piosenki, a nie opis produktu?
Sprite vs RedBull - czy marka mocniej dodaje skrzydeł niż skład chemiczny?
Rozdziały od 21 do 30
Neurocennik - Klienci zapłacą więcej niż przyznają - ile?
Jak często się reklamować, aby nie zwariować?
Memy w mózgu - dlaczego suchary i zaskoczenie działają lepiej niż większość reklam?
Horror marketingu - dlaczego strach sprzedaje lepiej niż sex?
10% tłuszczu czy w 90% beztłuszczowy? Jak ramowanie zmienia rozumowanie
NeuroStrategia - jak w praktyce wykorzystać to, co najlepsze w neuromarketingu?
Badania NeuroMarketingowe zza kulis - 10 kroków do skutecznego badania mózgu klienta
5 błędów marketingowych, których mózg klienta nie wybaczy
Dlaczego kochamy marki? Neurobiologia lojalności
I tak kupisz dużą kawę... jak kotwice wyciągają pieniądze z portfeli
Rozdziały od 31 do 38
Między świadomością a podświadomością. Kiedy postawić na ankietę, a kiedy na neurobadania
Dlaczego ludzie zapominają, co właśnie przeczytali?
NeuroPrognozowanie w akcji. Czy z badaniami neuro można przewidzieć przyszłe wybory?
Najnowsze trendy i innowacje w neuromarketingu
Dlaczego mózg podąża za influencerami?
Perswazja podprogowa - tajna broń największych czy miejska legenda?
Jak AI wpływa na mózg klientów? 
Czy nasz mózg czeka (r)ewolucja?
Nie daj się nabrać neurobzdurom. Skąd wiedzieć, że coś jest prawdą?

Co jeszcze czeka na Ciebie w środku?

🧠
Kluczowe insighty prosto z mózgu klienta
💡
Realne wyzwania marketingowe i ich rozwiązania
💎
Gotowe propozycje działań i ulepszeń

🎁
Ciekawostki i perspektywy ekspertów

🏆
Quizy utrwalające wiedzę (z możliwością zdobycia Certyfikatu!)
⚒️
Praktyczne wskazówki do natychmiastowego wdrożenia

🤔
Fascynujące eksperymenty myślowe
Marcin P. Stopa & Gabriela Lupa | NeuroMarketing Insight
Dla kogo?

NeuroMarketing Insight
to książka dla Ciebie, jeśli:

  Odpowiadasz za działania marketingowe

  Pracujesz w branży szeroko pojętego marketingu i sprzedaży

  Odpowiadasz za strategię marketingową, produktową lub sprzedażową

  Na co dzień pracujesz jako Marketing Manager, Marketing Director lub CMO

  Rozwijasz swój biznes lub produkt

  Jesteś właścicielką / właścicielem biznesu

  Interesujesz się tym, jak mózg podejmuje decyzje
PS
Nie musisz posiadać wiedzy o budowie mózgu, psychologii czy biologii. To, co najważniejsze dowiesz się z naszej książki NeuroMarketing Insight.

Odkrywaj tajniki NeuroMarketingu tak jak lubisz najbardziej:

Na każdym urządzeniu w .epub i .pdf
E-book (epub, pdf)
119 -50%

59 zł

Twarda oprawa i 500 miękkich stron
Książka w twardej oprawie
179 -50 zł

129 zł

📖 👨‍💻 E-book + książka
Pakiet książka + e-book
298 -150 zł

148 zł

Koniec oferty przedpremierowej już za:

  • 00dni
  • 00godz.
  • 00min
  • 00sek.

Potrzebujesz faktury ProForma?

Kupując przez stronę i podając w polu uwag dane do faktury, możesz otrzymać Fakturę Vat. Jeśli natomiast wcześniej potrzebujesz faktury pro forma, kliknij poniżej.

Zamów Fakturę ProForma

    Wybierz produkty i ich liczbę

    O autorach:

    Gabriela Lupa

    Head of Neuromarketing Division
    @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

    Ceniona ekspertka neuromarketingu i doświadczona specjalistka w wykorzystaniu neurotechnologii w marketingu, w tym EEG i eye-trackingu. W Neuroinsight Lab (by SeeWidely) buduje mosty między praktyką biznesową a światem badań i neurotechnologii, wspierając firmy w jeszcze lepszym zrozumieniu swoich klientów. Współpracowała z liderami rynku, takimi jak IKEA, Intel, Żabka, CCC czy H&M. Z pasją szerzy odkrycia, badania, dobre praktyki publikując w ramach cyklu „Neuromarketing pod Lupą”, a także podczas branżowych wydarzeń.

    Marcin P. Stopa

    Head of NeuroResearch
    @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

    Uznany ekspert neuronauki konsumenckiej, który łączy interdyscyplinarne wykształcenie neuronaukowca, specjalisty ds. technologii informacyjnej i socjologa z praktycznym insightem badawczym Neuroinsight Lab (by SeeWidely), którego jest współzałożycielem. Autor NeuroEfektywnie.pl – biuletynu o NeuroOdkryciach w biznesie i na co dzień, a także ceniony prelegent na branżowych konferencjach, w tym Forum IAB, Mobile Trends for Experts, Holistic Talks czy SAP Lab. Od lat pomaga firmom wdrażać innowacyjne strategie oparte na neuronauce, budując ich przewagę konkurencyjną.

    Potrzebujesz badań NeuroMarketingowych?

    lub napisz na: [email protected]

    A może szkolenie z certyfikatem?

    Akademia NeuroMarketingu

    Certyfikowany kurs on-line, w formie wygodnych nagrań i webinarów wraz z praktycznymi wskazówkami:

    NeuroMarketingowe Szkolenia dla firm

    Prowadzimy szkolenia i warsztaty z NeuroMarketingu. Zarówno w formie stacjonarnej jak i online.

    FAQ
    Najczęściej Zadawane Pytania

    Czy mogę dostać Fakturę VAT?

    Tak, wystarczy, że podczas składania zamówienia poniżej swoich danych wpiszesz dane do faktury.

    Czy treści są oparte na badaniach naukowych?
    Tak, w książce wykorzystujemy aż ponad 350 badań, książek i artykułów naukowych od ponad 600 uznanych badaczy.
    Czy treści są aktualne?
    Tak! Bazujemy nie tylko na klasycznych eksperymentach, ale także na najświeższych odkryciach z dziedziny neukronauki i neuromarketingu.
    Jakie są dostępne metody płatności?

    Płatność jest jednorazowa i można jej dokonać za pomocą szybkich płatności (AutoPay), BLIK lub tradycyjnego przelewu bankowego.

    Czy mogę dokupić inną opcję jeśli już jestem po zakupie innej?

    Oczywiście, przez cały czas masz możliwość dokupienia dowolnej opcji. Napisz do nas na [email protected], a odpowiednio zrabatujemy cenę drugiego zakupu 🙂

    Jak szybko otrzymam dostęp do materiałów?

    Dostęp otrzymujesz natychmiast po zaksięgowaniu płatności. W przypadku materiałów przedpremierowych dostęp otrzymasz w dniu premiery.

    Macie ofertę dla firm?
    Tak, jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji napisz do nas na [email protected]
    Nie widzisz tu odpowiedzi na swoje pytanie?
    Napisz do nas: [email protected]
    💡 Ciekawostka: 
 Mózg lepiej zapamiętuje informacje, które są dla nas ważne i rozwiązują konkretne problemy.
    Dlatego w książce stawiamy na praktyczne wskazówki, które możesz od razu wykorzystać w swojej pracy!
    0