NeuroMarketing Insight
Dodatkowe materiały wideo do książki.
Rozdział 10
Feel Act Think - emocjonalna podróż klienta
Act - działamy, zanim pomyślimy - siła automatycznych reakcji
FAT w praktyce - jak wykorzystać model Feel-Act-Think w kampaniach?
Rozdział 12
Krzywa ciekawości - jak rozbudzić i utrzymać zaangażowanie odbiorców
Praktyczne zastosowania krzywej ciekawości w marketingu
Rozdział 16
NeuroBranding - marka w umyśle klienta (nie) istnieje?
Neuro-architektura marki - jak budować silne skojarzenia
Rozdział 17
Storytelling w świetle neuronauki:
Dlaczego mózg kocha opowieści, a Ty uronisz łzę czytając ten rozdział…
Ciekawostka:
Rozdział 19
Dlaczego pamiętamy słowa piosenki, a nie opis produktu?
Muzyka, przewidywania i nagrody - neurobiologia chwytliwych melodii
Rozdział 23
Memy w mózgu - dlaczego suchary i zaskoczenie działają lepiej niż większość reklam?
Neuronalna magia humoru
Memy - wirusowy marketing w pigułce
Case Studies:
Jak zabić śmiechem - swoją własną reklamę
Rozdział 24
Horror marketingu - dlaczego strach sprzedaje lepiej niż sex?
Case Study:
Kampania „Truth” przeciwko paleniu
Ciekawostka
Rozdział 33
NeuroPrognozowanie w akcji. Czy z badaniami neuro można przewidzieć przyszłe wybory?
Spotify i rytm miliarda serc - neuroprognozowanie w akcji
Rozdział 35