Zaloguj
  lub  
Zarejestruj
  by obejrzeć webinar

Bezpłatny Webinar
Deklaracje vs. rzeczywistość – co zdradzają neurobadania?
Jak to jest, że klienci często mówią jedno, a robią coś zupełnie innego? Czy klienci okłamują Ciebie czy może samych siebie? Co tak naprawdę myślą klienci? Dlaczego niektóre kampanie odnoszą sukces, a inne kończą się porażką mimo wcześniejszych badań marketingowych?

Chcesz lepiej zrozumieć swoich klientów? Ten webinar jest dla Ciebie 😉 Odkryj, co zdradzają NeuroBadania oraz jak możesz wykorzystać je do zwiększenia skuteczności swoich działań marketingowych i budowania przewagi konkurencyjnej.

Na tym webinarze:

  Odkryjesz, jak NeuroMarketing może Ci pomóc lepiej zrozumieć swoich klientów i zwiększyć skuteczność marketingu.
  Dzięki praktycznym case studies zyskasz bezcenną perspektywę i zrozumiesz skąd tak ogromna przepaść między deklaracjami a rzeczywistością.

  Otrzymasz tips & tricks jak podejmować jeszcze lepsze decyzje biznesowe i skutecznie przewidywać zachowania zakupowe Twoich klientów.

Agenda spotkania:

1.
Case studies, czyli karty na stół
Prezentacja praktycznych przykładów
2.
Deklaracje vs. rzeczywistość:
 Ile warte są deklaracje klientów?
 Czy klienci okłamują Ciebie czy może samych siebie?
 Co z tym fantem teraz zrobić? Śladami neuronauki
3.
Gdy marketing gra z mózgiem w pokera:
 Ludzie nawet nie wiedzą, dlaczego nie lubią brokułów
 Mózg wydaje tysiące, by targować się o 5 zł
 Za darmo? Uczciwa cena. To wezmę 5
4.
Tips & Tricks:
  Przy stole mistrzów, czyli najlepsze praktyki oparte na badaniach neuromarketingowych
  Skuteczność w praktyce: Jak przekuć wiedzę w realne rezultaty
5.
Sesja pytań i odpowiedzi z naszymi ekspertami

Nie przegap tej okazji, aby zrewolucjonizować swój marketing. Nie masz jeszcze konta?

Webinar poprowadzą:

Gabriela-Lupa-SeeWidely-min.jpeg

Prelegentka:
Gabriela Lupa

Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

Marcin P. Stopa-2

Prelegent:
Marcin P. Stopa

Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely

Chcesz więcej? Dołącz do Akademii NeuroMarketingu