Bezpłatny Webinar
Deklaracje vs. rzeczywistość – co zdradzają neurobadania?
Jak to jest, że klienci często mówią jedno, a robią coś zupełnie innego? Czy klienci okłamują Ciebie czy może samych siebie? Co tak naprawdę myślą klienci? Dlaczego niektóre kampanie odnoszą sukces, a inne kończą się porażką mimo wcześniejszych badań marketingowych?
Chcesz lepiej zrozumieć swoich klientów? Ten webinar jest dla Ciebie 😉 Odkryj, co zdradzają NeuroBadania oraz jak możesz wykorzystać je do zwiększenia skuteczności swoich działań marketingowych i budowania przewagi konkurencyjnej.
Chcesz lepiej zrozumieć swoich klientów? Ten webinar jest dla Ciebie 😉 Odkryj, co zdradzają NeuroBadania oraz jak możesz wykorzystać je do zwiększenia skuteczności swoich działań marketingowych i budowania przewagi konkurencyjnej.
Na tym webinarze:
Odkryjesz, jak NeuroMarketing może Ci pomóc lepiej zrozumieć swoich klientów i zwiększyć skuteczność marketingu.
Dzięki praktycznym case studies zyskasz bezcenną perspektywę i zrozumiesz skąd tak ogromna przepaść między deklaracjami a rzeczywistością.
Otrzymasz tips & tricks jak podejmować jeszcze lepsze decyzje biznesowe i skutecznie przewidywać zachowania zakupowe Twoich klientów.
Agenda spotkania:
1.
Case studies, czyli karty na stół
Prezentacja praktycznych przykładów
Prezentacja praktycznych przykładów
2.
Deklaracje vs. rzeczywistość:
Ile warte są deklaracje klientów?
Czy klienci okłamują Ciebie czy może samych siebie?
Co z tym fantem teraz zrobić? Śladami neuronauki
Ile warte są deklaracje klientów?
Czy klienci okłamują Ciebie czy może samych siebie?
Co z tym fantem teraz zrobić? Śladami neuronauki
3.
Gdy marketing gra z mózgiem w pokera:
Ludzie nawet nie wiedzą, dlaczego nie lubią brokułów
Mózg wydaje tysiące, by targować się o 5 zł
Za darmo? Uczciwa cena. To wezmę 5
Ludzie nawet nie wiedzą, dlaczego nie lubią brokułów
Mózg wydaje tysiące, by targować się o 5 zł
Za darmo? Uczciwa cena. To wezmę 5
4.
Tips & Tricks:
Przy stole mistrzów, czyli najlepsze praktyki oparte na badaniach neuromarketingowych
Skuteczność w praktyce: Jak przekuć wiedzę w realne rezultaty
Przy stole mistrzów, czyli najlepsze praktyki oparte na badaniach neuromarketingowych
Skuteczność w praktyce: Jak przekuć wiedzę w realne rezultaty
5.
Sesja pytań i odpowiedzi z naszymi ekspertami
Nie przegap tej okazji, aby zrewolucjonizować swój marketing. Nie masz jeszcze konta?
Webinar poprowadzą:
Prelegentka:
Gabriela LupaStanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Prelegent:
Marcin P. StopaStanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Zarządzaj zgodami plików cookie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych jej funkcji (pliki cookies własne) oraz pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Microsoft Clarity, Vimeo, MailerLite). Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Niezbędne do działania strony Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Dane zbierane anonimowo do celów statystycznych są bezpieczne. Nie pozwalają one zidentyfikować konkretnych osób. Są wykorzystywane jedynie do analiz statystycznych i poprawy jakości naszych usług.
Marketing
Aby dostarczać Ci reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań, zbieramy anonimowe informacje o Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i zainteresowania, co pozwala nam prezentować reklamy, które mogą Cię zainteresować. Nie identyfikujemy Cię osobiście na podstawie tych informacji.