Bezpłatny Webinar
Powołaj na Świadka Mózg Klienta i zobacz to, co niewidzialne z EEG i Eye-Tracking
Dlaczego klienci: nie kupują? nie klikają? porzucają koszyki? odwracają wzrok w kierunku konkurencji? Jak nie wpaść w sidła tego, co niewidzialne, szukając poszlak i dowodów, by precyzyjnie dostosować działania marketingowe do niewypowiedzianych potrzeb klientów? Jakie niewidzialne bariery stoją na drodze do sukcesu Twojej marki?
Zamiast snuć domysły, powołamy na świadka mózg klienta i zobaczymy to, co niewidzialne dzięki EEG i Eye-Trackingowi.
Na tym webinarze:
Dowiesz się, jakie bezcenne i niewidoczne wskazówki pozostawiają Twoi klienci, z których prawdopodobnie nawet nie zdajesz sobie sprawy.
Pokażemy Ci, jak użyć tej wiedzy do optymalizacji działań marketingowych, tworzenia bardziej angażujących treści i projektowania doświadczeń, które będą w pełni odpowiadały na niewyrażone potrzeby i pragnienia Twoich klientów.
Odkryjesz, jak nowoczesne technologie badania aktywności mózgu i śledzenia ruchu gałek ocznych pomagają odczytywać subtelne sygnały wysyłane przez klientów.
Zyskasz dostęp do wiedzy, jak przewidywać i kształtować przyszłe zachowania klientów bez niepotrzebnego przepalania budżetów marketingowych.
Agenda spotkania:
1.
Śladami percepcji: Na tropie pierwszych wskazówek:
Zobaczyć niewidzialne - jak niemierzalne staje się mierzalne?
Jak EEG i Eye-Tracking odkrywają sekrety percepcji?
Zobaczyć niewidzialne - jak niemierzalne staje się mierzalne?
Jak EEG i Eye-Tracking odkrywają sekrety percepcji?
2.
W pułapce badań: Odczytywanie ukrytych sygnałów:
Czas na NeuroMarketingowe śledztwo
Co emocje klientów mówią o Twojej marce?
Czas na NeuroMarketingowe śledztwo
Co emocje klientów mówią o Twojej marce?
3.
Ślepe zaułki: Jak nie zabłądzić w gąszczu danych
Ilu świadków potrzeba, by rozwiązać zagadkę?
Jak odróżnić istotne dane od zasłony dymnej w neuromarketingowych dochodzeniach?
Ilu świadków potrzeba, by rozwiązać zagadkę?
Jak odróżnić istotne dane od zasłony dymnej w neuromarketingowych dochodzeniach?
4.
Kluczowe dowody i rozwiązania
Jak wykorzystać EEG i Eye-Tracking do przewidywania przyszłych zakupów?
Drogi Kliencie, dlaczego tak (nie)drogo? Czyli ile to kosztuje?
Jak wykorzystać EEG i Eye-Tracking do przewidywania przyszłych zakupów?
Drogi Kliencie, dlaczego tak (nie)drogo? Czyli ile to kosztuje?
5.
Sesja Pytań i Odpowiedzi z Naszymi Ekspertami
Nie przegap tej okazji, aby ulepszyć swoje działania w 2024 roku. Zarejestruj się teraz!
Webinar poprowadzą:
Prelegentka:
Gabriela LupaStanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of Neuromarketing Division @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Prelegent:
Marcin P. StopaStanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Stanowisko:
Head of NeuroResearch @ Neuroinsight Lab by SeeWidely
Zarządzaj zgodami plików cookie
Ta strona wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania poszczególnych jej funkcji (pliki cookies własne) oraz pliki cookies pochodzące od podmiotów trzecich w celu korzystania z narzędzi zewnętrznych (Google Analytics, Microsoft Clarity, Vimeo, MailerLite). Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Niezbędne do działania strony Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Analityka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Dane zbierane anonimowo do celów statystycznych są bezpieczne. Nie pozwalają one zidentyfikować konkretnych osób. Są wykorzystywane jedynie do analiz statystycznych i poprawy jakości naszych usług.
Marketing
Aby dostarczać Ci reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań, zbieramy anonimowe informacje o Twojej aktywności na naszej stronie. Dzięki temu możemy lepiej zrozumieć Twoje potrzeby i zainteresowania, co pozwala nam prezentować reklamy, które mogą Cię zainteresować. Nie identyfikujemy Cię osobiście na podstawie tych informacji.